Soapte din Imparatie …

Cautati mai intai Imparatia (Lui Dumnezeu) (Matei  6 : 33)

Caci voua v-a fost dat sa cunoasteti tainele Imparatiei Cerurilor (…) (Matei 13: 11)

Imparatia Lui Dumnezeu …  locul de unde sunt , locul  de care apartin , locul in care am fost nascut . Este atat de aproape , atat de la indemana si totusi nu un lucru de apucat .

Imparatia Lui Dumnezeu …  sunt IN Ea , ma cuprinde , ma umple – dinspre Ea spre mine ; ma regasesc zdrobit-intregit cu sens si in viata , continuand , doar prin puterea Ei , sa exersez viata Ei in mine , a mea  in Ea.

Imparatia Lui Dumnezeu …  e in mine , creste , ma defineste dinspre mine spre Ea , in asemanarea cu Ea , conducandu-ma , intr-un fel unic ,  spre ceea ce sunt sa fiu.

El , Dumnezeu … descoperit mie , noua … prin Cuvant .

Cuvantul  … care,  mai mult decat cuvintele scrise , atinge vieti dand Viata .

Cuvantul ,  a ales ,  mai inainte de intemeierea lumii … a iubit , sa ni se puna  la indemana . In Adevar , Cuvantul  ne descopere de unde vine si incotro duce Viata  pregatita  de El  : vine din Imparatie si duce spre Imparatie  si isi face simtita prezenta  prin cresterea in asemanare si unitate cu Fericitul Sfant Suveran Dumnezeu.

Si , pentru ca a ales inainte de intemeierea lumii intalnirea cu noi , Cuvantul ,  s-a facut  trup … si a trait , printre noi , plin de har  si de adevar 

 Isus … dezvaluind  in El ,  taina Imparatiei Lui Dumnezeu ….

                 Isus …  generos punandu-si la bataie viata Lui pentru a avea noi  Viata  in El  ; pentru a ne trezi  la … a vedea , la a gusta , cu placere , de pe acum , din bucuria locuirii Impreuna cu Fericitul Dumnezeu ;  pentru a ne trezi  la … a creste  in cunoasterea  fericita si pretuirea odihnitoare a Vietii  pentru care am fost alesi.

Imparatia Cerurilor se aseamana cu

O samanta de mustar  …                                                          

Are viata in ea insasi , e treaba ei sa cresca!  Treaba mea e , cu durere bucuroasa ori cu bucurie duruta , sa o las sa creasca in mine . Cum?!?  Cautand-o mai intai  , pretuind-o cu pretul nespus de mare , dand totul  in schimbul ei , ca pentru  o comoara ascunsa  gata a fi descoperita !!!

E in natura ei , e adevarul despre ea , faptul ca devine  un copac mare . E treaba ei sa devina!  Treaba mea e , cu durere bucuroasa ori cu bucurie duruta , sa las sa-si intinda ramurile in mine in felul  ei propriu .

Zarzavaturile Pamantului …  nu purtati de grija firii pamantesti  , cautati mai intai Imparatia …  Zarzavaturile ,  lucrurile pamantului ,  la umbra unui copac mare ,  vor ramane mici pana la vremea cand nu vor mai fi .

Pasarile  Cerului  …. ganditi-va la lucrurile de Sus  … lucrurile de Sus , gandurile Cerului , se potrivesc acum  intr-un mod fericit si odihnitor cu mine copil al Imparatiei ; se simt la ele acasa , isi pot face cuib , in Imparatia din mine. Iar eu … cautand mai intai Imparatia ,  ajung sa pot pasi in Viata Mea  datorita vietii  roditoare a Imparatiei asezata in mine , in care am fost asezat  si inspre care merg.

Imparatia Cerurilor se aseamana cu

 Drojdia din aluat ….

Are putere in ea insasi . E in natura ei sa aiba . Aluatul nu are.  E treaba ei sa arate ce poate ! Treaba mea e sa o pastrez  in cel mai  cald loc al meu …  in inima! E treaba ei sa miste a viata , sa  ma umple , sa-mi dea aroma , gust , sa ma transforme in ceea ce trebuie sa fiu : poate  paine … paine calda … un om bun ca painea calda … pita Lui Dumnezeu :)

Si …. gustul bun al aluatului transformat de Ea … al  painii  …. se probeaza ABIA , DOAR si NUMAI  dupa ce a fost  scoasa din cuptor , indepartata prin zdrobire coaja  si s-a mai racorit putintel !!!!!!

2 responses to this post.

  1. Posted by Ana Stafford on noiembrie 20, 2011 at 10:58 pm

    Da, sunt cu tine in tot de spui. Asa este!!!

    Ce imi dau eu seama este ca toata „truda asta” a nostra de a fi cineva, de a produce ceva, de a ne implini, vine din faptul ca nu IL cunoastem. Necredinta tot de acolo vine.

    Daca Il cunosc cu adevarat … toata lumea, eu, cei din jur, grijile, incercarile, toate zbaterile noastre ….. TOTUL va arata diferit prin ochii Lui.

    Răspunde

Lasă un comentariu